تبیان، دستیار زندگی
حضرت آیت الله صافی گلپایگانی گفتند: امروز بیشتر کارهای سازنده در امر ترویج مکتب تشیع با همت جوانان انجام می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازدید آیت الله العظمی صافی گلپایگانی از نمایشگاه حدیث غربت
بازدید آیت الله العظمی صافی گلپایگانی از نمایشگاه حدیث غربت

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی گفتند: امروز بیشتر کارهای سازنده در امر ترویج مکتب تشیع با همت جوانان انجام می‌شود.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در بازدید از نمایشگاه حدیث غربت که در آن مسجد پیامبراکرم(ص)، بیت امام علی (ع) و حضرت زهرا(س) ،کوچه بنی هاشم و قبرستان بقیع شبیه سازی شده است، اظهار داشتند: انتظار امام زمان(عج) از جوانان بسیار است و هر چقدر جوانان در راه احیای مکتب اهل بیت(ع) تلاش نمایند، حضرت ولی عصر(عج) را خوشنود کرده اند.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی گفتند:وضعیت دنیا به گونه ای است که همه گروه‌ ها به هر نحوی اعلام وجود می‌کنند تا مجالی برای نفوذ در افکار مردم را پیدا کنند و حال آنکه شیعیان به واسطه فقه غنی شان باید در این عرصه برای ترویج مکتب اهل بیت (ع) تلاش کنند.

ایشان خطاب به دست اندرکاران برپایی این نمایشگاه گفتند: این اقدام شما، اعلام موجودیت شیعه و احیای مکتب اهل بیت (ع) می‌باشد.

این مرجع تقلید با اشاره به حادثه تروریستی مسجد علی بن ابی طالب (ع) زاهدان اظهار داشتند: این شهدا برای شیعه افتخار هستند زیرا در شرایط سخت منطقه‌ای در مقابل تهدیدات، بر اعتقادات خود ثابت قدم و احیاگر ولایت حضرت امیرالمومنین(ع)  بوده اند.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی گفتند: اقدام شما از روی نیت‌های پاک و برای  تقرب به ولایت ائمه اطهار(ص) انجام گرفته و قطعاً اجر و ثواب بسیاری را برای شما به دنبال دارد.

معظم له افزودند: اگر تمام برنامه‌هایی که در این نمایشگاه صورت گرفته تنها  موجب هدایت یک نفر هم شود، اقدامی قابل ستایش است.

ایشان از دست اندرکاران نمایشگاه حدیث غربت خواستند تا بخشی را برای  یادآوری جنایات وهابیون در از بین بردن آثار شیعه در عربستان اختصاص دهند و نسل جوان را با این فرقه انحرافی آشنا سازند.